09125873988

گرداننده خود تنظیم

گرداننده خود تنظیم

گرداننده خود تنظیم بمنظور بارگذاری سریع تر مخازن با قطر های مختلف تولید شده است این دستگاه طوری طراحی شده است که نیازی به تنظیم فاصله چرخ هایش نباشد و این فرایند به صورت مکانیزم خودکار انجام میگردد. گرداننده مخزن خود تنظیم از چند مزیت نسبت به گرداننده تنظیم دستی برخوردارند که به عنوان مهم ترین آن می توان به بارگذاری سریعتر مخازن در قطر های مختلف اشاره کرد.

ویژگی ها : 

  • دارای سازه صلب و مقاوم در برابر ضربه های بارگذاری
  • مجهز به روکش ضد سایش پلی اورتان در چرخ ها
  • دارای سیستم افزاینده گشتاور به منظور بهبود طول عمر موتور گیربکس ها
  • مجهز به سیستم کنترل سرعت انیورتر بمنظرو تنظیم دقیق سرعت جوشکاری
  • دارای ریموت کنترل 6 متری با محافظ فلزی

مشخصات فنی:

Technical data

MODELLoad CapacityRotation speedWheel platingD1 (mm)D1 (mm)D1 (mm)T.P
RBS2020000 KG14 ~ 60 cm/minPUΦ5500Φ1500Φ10002 Ton
RBS4040000 KG12 ~ 60 cm/minPUΦ7000Φ2000Φ14005 Ton
RBS7070000 KG12 ~ 60 cm/minPUΦ7000Φ2000Φ14008 Ton
RBS100100000 KG15 ~ 60 cm/minPUΦ7500Φ1500Φ150011 Ton
RBS150150000 KG15 ~ 60 cm/minPUΦ9000Φ1600Φ160017 Ton
RBS250250000 KG15 ~ 60 cm/minHardened steelΦ10000Φ2000Φ200028 Ton
مدل گرداننده خود تنظیم جوشکاری

ابعاد:

Dimension

MODELA (mm)B (mm)C (mm)D (mm)E (mm)F (mm)H (mm)K (mm)
RBS2095065010018803001680980Φ360
RBS401000650150248039020001220Φ360
RBS701200800240250043020001140Φ400
RBS1001250800260269046022001270Φ400
RBS1501380950280300051024601440Φ500
RBS2501560950220358063029301670Φ550
نقشه دستگاه گرداننده مخزن خود تنظیم

دستگاه گرداننده خود تنظیم چیست؟

گرداننده خود تنظیم یک طراحی قوی و مقاوم با چرخ‌های بادوام و قابل‌اعتماد ارائه می‌دهد که وظیفه چرخاندن قطعه کار را در طول فرایند جوشکاری را انجام می‌دهند. گرداننده خود تنظیم مثل گرداننده تنظیم دستی نیازی به تنظیم چرخ‌ها قبل از فرایند جوشکاری ندارد و به طور خودکار رولرهای جوشکاری را بر روی قطعه‌کاری تنظیم می‌کند.

به دلیل ویژگی خود تنظیمی آن‌ها، شما حتی می‌توانید از رو تاتوره‌ای جوشکاری خود تنظیم بر روی سطوح نامنظم یا ناهموار استفاده کنید. رو تاتوره‌ای جوشکاری خود تنظیم همچنین زمان و هزینه کاری را صرفه‌جویی می‌کنند و بسیار کارآمد در انجام وظایف خود هستند، زیرا احتمال خطاها کم است و از شما در بیش‌فعالی‌ات نجات می‌دهند. با کمک رو تاتوره‌ای جوشکاری خود تنظیم، می‌توانید انتخاب کنید که جوشکاری دستی یا جوشکاری اتوماتیک را انجام دهید، هر کدام که برای شما مناسب به نظر می‌آید.

بهترین تولید کننده گرداننده خود تنظیم

رهاورد سازه اراک تمام انواع و ظرفیت بارگذاری گرداننده‌ مخزن خود تنظیم را ارائه می‌دهد و پشتیبانی از OEM و ODM به بهبود کسب‌وکار شما کمک می‌کند. به‌عنوان یک تولیدکننده روتاتور خود تنظیم، رهاورد سازه اراک همیشه در کنار شما خواهد بود. بیش از 20 سال تجربه تولید در زمینه روتاتور خود تنظیم. ظرفیت بارگذاری روتاتور خود تنظیم از 5 تن تا 500 تن. ارائه گواهی ISO با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

تأمین کننده قابل اعتماد مخزن گردان خود تنظیم

اگر به دنبال یک تأمین‌کننده قابل‌اعتماد برای گرداننده خود تنظیم هستید، رهاورد سازه اراک انتخاب اول شماست. با بیش از 20 سال تجربه تولید روتاتورهای جوشکاری خود تنظیم، رهاورد سازه اراک می‌تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. تجربه ما با پروژه‌های متعدد ما را با درخواست شما آشنا کرده است.

درخواست خود را برای ما ارسال کنید، ما آن را برای شما سفارشی خواهیم کرد. رهاورد سازه اراک بیش از 20 سال است که در زمینه توسعه و تولید روتاتورهای خود تنظیم فعالیت می‌کند. یک تیم فنی پایدار همیشه می‌تواند مشکلات شما را حل کند، و پاسخ سریع در طی 8 ساعت به‌وسیله تلفن یا ایمیل فراهم می‌کند. همین حالا یک درخواست ارسال کنید و بهترین پیشنهاد قیمت را دریافت کنید.

راهنمای کامل در مورد مخزن گردان خود تنظیم

با تنوع روتاتورهای جوشکاری مختلفی که در بازار موجود است، انتخاب مناسب برای کارخانه خود ممکن است دشوار باشد. به همین منظور، ما قصد داریم گرداننده خود تنظیم را به شما معرفی کنیم تا فرایند انتخاب برای شما راحت‌تر شود. ما پیشنهاد می‌دهیم که در این مقاله تا پایان با ما همراه باشید.

زیرا شامل تمام ویژگی‌ها و مزایایی است که گرداننده خود تنظیم ارائه می‌دهند. اگر به نظر می‌رسد که به نیازهای کاری شما مناسب هستند، می‌توانید فوراً یکی از آنها را خریداری کنید. ما برخی از پرسش‌های متداول و همچنین حقایق ناشناخته مرتبط با روتاتورهای خود تنظیم جمع‌آوری کرده‌ایم و امیدواریم که این اطلاعات به شما در انجام تصمیم صحیح برای کسب‌وکار شما کمک کند.

خرید گرداننده خود تنظیم

کاربرد گرداننده خود تنظیم

گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم اصولاً برای اطمینان از اینکه قطعه کار شما در حین چرخش در محل خود بماند تا بتوانید فرایند جوشکاری را به‌دقت انجام دهید، استفاده می‌شوند.
شما می‌توانید از گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم برای چرخاندن مخزن‌های استوانه‌ای مانند بشکه‌های سوخت، مخازن تحت‌فشار، کانتینرهای تحت‌فشار، گرم‌کن‌ها، سیلوها، کتل‌ها، ناقلان نفت، ژنراتورها، برج‌های بادی، خطوط لوله و غیره استفاده کنید. شما می‌توانید اصولاً از آنها برای جوشکاری اتوماتیک فلزات دایره‌ای یا حلقوی استفاده کنید. سطح مخزن در گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم مهم نیست و شما می‌توانید قطعات کاری با سطوح نامنظم را حتی بر روی آن اجرا کنید.

اجزاء اصلی گرداننده خود تنظیم

گرداننده‌ خود تنظیم به‌صورت یک مجموعه کامل به فروش می‌رسد و از قطعات متعددی تشکیل شده‌است که کل گرداننده جوشکاری خود تنظیم را تشکیل می‌دهند و به آن امکان می‌دهند که به طور مؤثر عمل کند. گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم از دو واحد تشکیل شده‌: یک واحد درایو و یک واحد هرزگرد.

شما می‌توانید تعداد دلخواهی واحد درایو و واحد هرزگرد را بر اساس فعالیتی که باید انجام دهید، خریداری کنید. روتاتورهای جوشکاری خود تنظیم از پشتیبانی‌های ترونیون تشکیل شده‌اند که وظیفه پشتیبانی از چرخ‌ها را دارند تا آن‌ها را به طور خودکار به تغییر قطر قطعه‌کاری تنظیم کنند. رهاورد سازه اراک یک مجموعه کامل از گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم که شامل تجهیزات زیر است، به شما ارائه خواهد داد:

  • دستگاه درایو و دستگاه هرزگرد
  • سیستم کنترل برقی
  • اینورتر برای کنتل سرعت
  • ریموت کنترل 6 متری

گرداننده گوشواره ای

عملکرد گرداننده جوشکاری خود تنظیم 

گرداننده جوشکاری خود تنظیم از سه قسمت ساده تشکیل شده‌اند که به همراه عملکرد صحیح اجزا با همکار می‌کنند. واحد پشتیبانی اصلی و دیگر واحد موتوری نمونه‌هایی از این اجزا هستند. زمانی که قطعه‌کاری را بر روی چرخ‌ها قرار می‌دهید، چرخ‌ها با روکش پلی‌یورتان که بخشی از واحد پشتیبانی هستند، وظیفه جذب شوک بارگیری را انجام می‌دهند.

گاهی چرخ‌های پلی‌یورتان برای حفاظت از قطعه‌کاری در طول فرایند جوشکاری طراحی می‌شوند. یک دیسک بارگیری تشکیل شده از فولاد از صدمات و شوک به چرخ‌ها جلوگیری می‌کند. عملکرد تجهیزات توسط واحد موتوری تضمین می‌شود. شما همچنین می‌توانید ویژگی‌های اضافی مانند دسته‌های کنترل، کنترل‌های دستی، صفحات نمایش دیجیتال و اجزای ضد گریز را اضافه کنید تا تضمین شود که قطعه کار استوار بماند و حرکت نکند.

مزایای استفاده از گرداننده جوشکاری خود تنظیم

روتاتورهای جوشکاری خود تنظیم به دلیل مزایای اضافی که ارائه می‌دهند و با دیگر انواع روتاتورهای جوشکاری مقایسه می‌شوند. برخی از مزایایی که به شما ارائه می‌دهند عبارتند از:

افزایش بهره‌وری

روتاتورهای خود تنظیم به مقایسه با دستگاه‌های جوشکاری دستی، به طور قابل‌مشاهده نرخ تولید کارخانه شما را افزایش می‌دهند. ازآنجاکه شما می‌توانید سرعت روتاتور خود تنظیم را مطابق نرخ تولید خودکنترل کنید، قادر به انجام فرایند جوشکاری با نرخ ثابتی هستید که به شما امکان می‌دهد سفارشات بزرگ را بپذیرید و همچنین به تعهدات زمانی خود پایبند باشید. گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم همچنین هیچ مواد، زمان یا منابعی را تلف نمی‌کند و وظیفه خود را به‌دقت انجام می‌دهند، به همین دلیل به افزایش بهره‌وری شما شناخته می‌شوند.

کاهش خستگی نیروی کار

فرایند جوشکاری دستی خسته‌کننده است و نیازمند تلاش زیاد نیروی کار برای به‌دست‌آوردن نتایج مطلوب است. اما ازآنجاکه گرداننده خود تنظیم معمولاً توسط یک نفر اداره می‌شود و تجهیزات کاملاً اتوماتیک هستند، خستگی نیروی کار را کاهش می‌دهند و به آنها امکان استراحت می‌دهند.

حتی اگر نیروی کار برای انجام‌وظیفه جوشکاری استفاده شود در حینی که روتاتور جوشکاری خود تنظیم قطعه‌کاری را برای اجرا به‌دقت چرخانده، نیروی کار را خسته نمی‌کند؛ زیرا معمولاً باید در یک مکان بمانند و جوشکاری را انجام دهند درحالی‌که روتاتور جوشکاری خود تنظیم اطمینان می‌دهد که این کار بادقت انجام شود. جوشکاری یک شغل خطرناک و خسته‌کننده است و شما باید تنها از دستگاه‌های اتوماتیک مانند گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم برای انجام آن استفاده کنید.

ایمنی

گرداننده خود تنظیم با درنظرگرفتن تمامی اصول ایمنی ساخته می‌شود و به طور خاص برای حفاظت از نیروی کار طراحی شده‌اند. آنها در برابر همه احتمالات خطر در محیط کار مقاومت دارند و از ایجاد آسیب و حوادث جلوگیری می‌کنند. همچنین می‌توانید اقدامات اضافی را برای افزایش عناصر ایمنی در گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم انجام دهید، مانند اطمینان از اینکه تمامی قطعات به‌درستی جاگذاری شده و برچسب‌های راهنمایی ندارند.

دقت پایدار

گرداننده خود تنظیم با کمک الگوریتم‌های خاص عمل می‌کنند که به آنها امکان می‌دهد نتایج پایداری را ارائه دهند و باتوجه‌به اینکه برای خطاها فرصتی وجود ندارد، عملکرد دقیق و با دقتی دارند. نسبت به جوشکاری دستی، گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم به شما کار دقیق‌تری ارائه می‌دهد و اطمینان می‌دهند که فرایند جوشکاری بادقت و سرعت انجام می‌شود. به دلیل نرخ پایین خطاهای ممکن، روتاتورهای جوشکاری خود تنظیم همچنان درخواست‌های زیادی در صنعت اتوماسیون دارند.

کاهش هزینه

برای تنظیم قطعه‌کاری در طول فرایند جوشکاری نیازی به استخدام نیروی کار نیست چرا که نیاز به هیچ تنظیم دستی ندارند. آنها هزینه‌های نیروی کار زیادی را صرفه‌جویی می‌کنند و با افزایش نرخ تولید، سود بیشتری کسب می‌کنند. همچنین هیچ موادی را تلف نمی‌کنند، بنابراین از دسترسی به منابع خود محروم نمی‌شوند. بهتر است به‌جای هزینه‌های نیروی کار، بر روی گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم سرمایه‌گذاری کنید.

گرداننده خود تنظیم

گرداننده خود تنظیم ویژگی‌های زیر را به شما ارائه می‌دهند:

  • نیاز به تنظیم دستی ندارند
  • کاهش زمان مصرفی
  • بهبود کیفیت محصولات
  • کاهش کارهای دستی
  • چرخش با سرعت متغیر
  • محدوده قیمت اقتصادی

مخازن سنگین و ظرفیت تحمل بار 

ظرفیت تحمل وزن در چرخ‌های گرداننده جوشکاری باتوجه‌به اندازه خود چرخ‌ها متفاوت است. اندازه‌های مختلف چرخ‌های گرداننده جوشکاری باعث می‌شوند که ظرفیت تحمل وزن متفاوتی را برای شما داشته باشند. نمی‌توانید بار بزرگ‌تری را بر روی چرخ‌های گرداننده جوشکاری باتوجه‌به اندازه واقعی آنها قرار دهید. به‌عنوان‌مثال، اگر چرخ‌های گرداننده جوشکاری شما 50 تن ظرفیت داشته باشند، باید اطمینان حاصل کنید که باری که بر روی آنها می‌گذارید کمتر از این مقدار باشد. تنوع گسترد ای از گرداننده‌ها و چرخ‌های گرداننده‌ جوشکاری وجود دارد که می‌توانند باری را از حدود 5 تن تا 500 تن تحمل کنند.

چرخ های گرداننده مخزن خود تنظیم

چرخ‌های گرداننده مسئول انجام عملکردهای زیر برای شما هستند:

واحد هرزگرد (idler unit) چرخ‌های گرداننده مخزن محدودیت‌های خاصی دارند به‌گونه‌ای که تنها می‌توانند در جهت‌های مشخصی مانند جلو، توقف یا عقب حرکت کنند. همان‌طور که واحد درایو (driving unit) نیز تنها می‌تواند عملکرد جلو حرکت‌کردن، توقف یا حرکت‌به‌عقب را انجام دهد. سرعت چرخش نیز در چرخ‌های جوشکاری مهم است و آنها وظیفه حفظ آن و ایجاد پیوستگی در تولید را به عهده دارند. چرخ‌های گرداننده مخزن خودتنظیم همچنین قابلیت توقف اضطراری فرایند جوشکاری را در مواجهه با هرگونه خطر یا خطایی دارند.

سرعت جوشکاری گرداننده خود تنظیم

یکی از ویژگی‌های مفیدی که گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم دارد، قابلیت کنترل سرعت آنها است و شما می‌توانید آن را بر اساس نرخ تولید کارخانه‌تان یا نیازهای خود افزایش یا کاهش دهید. سرعت متوسط گرداننده گوشواره ای معمولاً در حدود 6 تا 60 متر در ساعت می‌باشد، بدون توجه به‌اندازه و توان موتور چرخ‌ها. شما می‌توانید این محدوده را افزایش داده و به‌سرعت دلخواه خود دست یابید و وظیفه جوشکاری را با تأخیر کمتری انجام دهید. برای تنظیم سرعت گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم خود، می‌توانید از ریموت یا مستقیماً با ولوم تنظیم سرعت خود اینورتر استفاده کنید.

در چه صنایعی می‌توانید از گرداننده خود تنظیم استفاده کنید؟

گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم به طور معمول در صنایع فلزی سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز به کارایی و ایمنی حداکثر در محیط کار دارد. 

  • صنایع تولید لوله
  • صنایع نفت و پتروشیمی
  • تولید انرژی بادی (توربین‌های بادی)
  • صنایع گازی دریایی و ساحلی (ساخت و نصب تجهیزات دریایی و ساحلی)
  • ساخت مخازن ذخیره‌سازی شیمیایی و سوخت
  • صنایع تولید انرژی تقلیلی (به‌عنوان‌مثال، نیروگاه‌ها)
  • صنایع عمومی و صنایع دیگری که نیاز به جوشکاری و ساخت محصولات استوانه‌ای دارند
  • صنعت تعمیرات جوشکاری
  • هر نوع کار سنگین استوانه‌ای

گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم به‌عنوان ابزاری مفید در این صنایع برای انجام فرایند جوشکاری و چرخش کاری به کار می‌روند.

شل گردان خودتنظیم

تفاوت گرداننده جوشکاری خودتنظیم با تنظیم دستی

در یک گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم، زمانی که یک لوله یا وسیله‌ای را روی بخش‌های حمله‌ای چرخی نصب می‌کنید، مکانیزم خود تنظیم آن به چرخ‌ها اجازه می‌دهد که به‌صورت خودکار خود را تنظیم کنند، بدون درنظرگرفتن شکل بیضوی بودن لوله یا وسیله و به‌منظور تطابق با هر قطر در محدوده شعاع خود. به‌عبارت‌دیگر، در گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم نیاز نیست به‌صورت دستی گوشواره‌های چرخ‌ها را بر روی شاسی تنظیم کنید تا با قطرهای مختلف در محدوده شعاع خود هم‌خوان شوند.

چرخ‌های بالایی گرداننده، اجازه حرکت آزاد دارند که به شما اجازه می‌دهد وسیله را به بخش‌های حمله‌ای چرخی بدون هیچ‌گونه خطری برای آسیب‌دیدن انتقال نیرو به دلیل بارگذاری نادرست نصب کنید. در مقابل، چرخ‌های گرداننده‌ تنظیم دستی از چرخ هرزگرد در مجموعه درایو برخوردار نیستند، بنابراین احتمال واردکردن صدمات به انتقال نیرو اگر یک وسیله را به نادرستی روی رولرها بارگذاری کنید، بیشتر است.

معمولاً قطعه کار روی چهارچرخ در گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم حمایت می‌شود که چرخش مثبت را ممکن می‌سازد، به‌ویژه زمانی که اتصالات جوشی را در قطعه‌کاری جا دهید، و همچنین کمتر تمایل به ایجاد نشانه‌های فشرده روی قطعه‌کاری دارد اگر آن وسیله یک وسیله با دیواره‌های نازک باشد. گرداننده‌ جوشکاری خود تنظیم در مقایسه با گرداننده‌ تنظیم دستی زمان‌برتر هستند و محصولات را با چنین سرعتی تولید نمی‌کنند. شرکت رهاورد سازه اراک گرداننده‌جوشکاری خود تنظیم را برای خرید عرضه می‌کند.

نگهداری و تعمیرات گرداننده مخزن

وقتی شما در حال بازرسی یا نگهداری از گرداننده های جوشکاری خود هستید، باید اطمینان حاصل کنید که موتور خاموش شده و پلاگین برق جدا شده است.در زیر تعدادی نکته آورده شده که شما باید به ضرورت اعمال کنید تا عمر مفید روتاتورهای جوشکاری خود را افزایش دهید.

شما باید دهانه کم‌کننده سرعت را با روغن 30# پر کنید و هر ماه برای چند ماه اول تعویض کنید و پس از آن هر دو هفته یک بار. شما باید اطمینان حاصل کنید که روکش چرخ‌های پلی‌یورتان با روغن تماس ندارند و یا در معرض دمای بالا قرار نمی‌گیرند. درصورتی‌که بلبرینگ‌های گرداننده‌ جوشکاری شما خراب شده باشند، کابل اتصال به زمین نمی‌تواند به روتاتورها متصل شود.

در مورد محیط اطراف گرداننده‌ جوشکاری مخزن خود، مقررات خاصی وجود دارد که شما باید پیروی کنید. این شامل عدم تماس با آب باران یا عدم وجود گازهای خورنده و دما باید به تطابق با نیازهای مشخص شده در دفترچه راهنما باشد. دقت کنید که هر گونه بوی نامطبوع، صداها یا ارتعاشاتی در گرداننده‌ جوشکاری خود را مشاهده کنید.

حداکثر و حداقل قطر مخزن گردان جوشکاری خود تنظیم

بدون نیاز به تنظیم دستی مجموعه چرخ ها گرداننده خود تنظیم قادر است محدوده وسیعی از قطر قطعات را بچرخاند. این محدوده بسته به ظرفیت دستگاه می تواند متغیر باشد. به‌عنوان‌مثال، محدوده قطر کارگیر یک گرداننده با ظرفیت 20 تن، از 1 متر تا 5 متر میباشد. اما همین محدوده قطر کارگیر برای یک گرداننده با ظرفیت 250 تن از 2 متر تا 10 متر است. 

گرداننده خودتنظیم 70 تن

گارانتی و خدمات پس از فروش گرداننده گوشواره ای

مدت ضمانت بین تولیدکنندگان مختلف بستگی به کیفیت محصولات آنها دارد. بیشتر تولیدکنندگان معمولاً یک سال ضمانت به مشتریان خود ارائه می‌دهند، در این مدت می‌توانید هر نقص یا حادثه‌ای که در مورد گرداننده‌ جوشکاری مخزن خود رخ دهد را گزارش دهید و تولیدکننده به شما جبران آنها را پیشنهاد خواهد داد. ضمانت به معنای مسئولیت تولیدکننده نسبت به محصول خود است و اعتماد میان مشتری و تولیدکننده را افزایش می‌دهد. همچنین نشان می‌دهد که محصول آزمایش شده است و می‌تواند به طور کارآمد و اجرای کار شما را انجام دهد. ما پیشنهاد می‌کنیم تنها با تولیدکنندگانی کار کنید که مستعد ارائه مدت ضمانت مناسب برای ماشین‌آلات خود باشند.

قیمت گرداننده خود تنظیم

قیمت گرداننده‌های مخزن جوشکاری خود تنظیم متاثر از عواملی چون اندازه، جنس و کیفیت مواد به کار رفته، قابلیت‌ها و فناوری‌های ادغام شده است. همین عوامل باعث می‌شوند تا قیمت گرداننده‌های مخزن متفاوت باشد. نرخ‌ها می‌توانند نوساناتی داشته باشند بسته به اینکه یک گرداننده‌ مخزن ساده تر از یک برند اقتصادی را انتخاب می‌کنید یا یک مدل پیچیده‌تر با قابلیت‌های پیشرفته از یک تولیدکننده معتبر. گرداننده‌های مخزن جوشکاری خود تنظیم به طور کلی به عنوان سرمایه‌گذاری اقتصادی دیده می‌شوند چرا که کارایی بالا و کاهش هزینه‌های تولید در بلندمدت را فراهم می‌کنند. کم هزینه بودن نگهداری و تعمیرات از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت گرداننده‌ مخزن است.

زیرا شما بدون نیاز به مهارت‌های فنی تخصصی یا پرداخت هزینه‌های گزاف می‌توانید اغلب موارد را خودتان برطرف کنید. با این وجود، اگر به دنبال ویژگی‌های خاص یا انطباق پذیری بیشتری هستید می‌توانید از گزینه‌های سفارشی‌سازی استفاده کنید که ممکن است قیمت گرداننده‌ مخزن را به نسبت بالاتر ببرد، به دلیل هزینه‌های افزوده‌ای که بابت تحقیق، توسعه و تولید متناسب با خواسته‌های شما پرداخت می‌شود. اما در نهایت، خرید یک گرداننده‌ مخزن جوشکاری خود تنظیم با قیمت مناسب و اقتصادی می‌تواند به بهینه‌سازی فرایندهای کاری و کاهش هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر تعمیرات در مقیاس زمانی طولانی کمک شایانی کند.

چگونه گرداننده گوشواره ای کسب‌وکار شما را ارتقا می‌دهند؟

گرداننده گوشواره ای در حال حاضر به دلیل مزایای اضافی خود تقاضای زیادی دارند و مردم مایل به سرمایه‌گذاری زیادی در آنها هستند چرا که نتایج بی‌مانندی را به‌سرعت فراهم می‌کنند. به دلیل این امر، آنها مجبور به داخل آوردن تنوعی از سود برای شما و کسب‌وکار شما هستند و به شما امکان می‌دهند تا توسعه‌های بیشتری را انجام دهید.

شما همچنین می‌توانید از سودی که کسب می‌کنید برای خرید انواع مختلفی از گرداننده‌ جوشکاری برای کارخانه‌تان استفاده کنید که این به شما امکان می‌دهد تا در صدر رقابت باشید؛ زیرا قادر خواهید بود انواع مختلفی از کارهای جوشکاری را انجام دهید. گرداننده خود تنظیم همچنین فرایند تولید کالاهای شما را افزایش می‌دهند و به شما امکان می‌دهند تا سفارشات بزرگ را دریافت کرده و با مهلت‌ها به‌خوبی کار کنید. همچنین می‌توانید به دلیل تولید خروجی بیشتر، سفارشات بیشتری را دریافت کنید.

امیدواریم این راهنما تمامی سؤالات شما در مورد گرداننده خود تنظیم را پاسخ داده و شما کاملاً از مزایا و معایب آنها آگاه شده باشید. هدف این راهنما کمک به شما در فرایند دشوار تصمیم‌گیری در مورد انتخاب روتاتور جوشکاری است و امیدواریم که اکنون تصمیم خود را در مورد این مسئله گرفته باشید. اگر می‌خواهید در صورت وجود هر گونه سؤال یا به‌منظور خرید گرداننده جوشکاری خود تنظیم با ما تماس بگیرید، تیم ما آماده به کمک به شما است. همچنین می‌توانید راهنمای خرید ما را با کلیک بر روی اینجا بررسی کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

8 پاسخ به “گرداننده خود تنظیم”

  1. حسن کریمی گفت:

    سلام. فرق گرداننده خود تنظیم و گرداننده معمولی چیه ؟

    • RSA.co گفت:

      با سلام. در دستگاه گرداننده معمولی با تغییر قطر قطعه کار، فاصله بین دو چرخ دستگاه می‌بایست به صورت دستی تنظیم شود ولی در دستگاه گرداننده خود تنظیم این فرایند به صورت خودکار انجام میشود

  2. کرمی گفت:

    آیا امکان تولید گرداننده مخزن با ابعاد کارگیر و تناژ خاص وجود دارد؟

    • RSA.co گفت:

      بله، به طور کلی طراحی گرداننده های مخازن گروه رهاورد سازه اراک به گونه ای است که هم در زمینه ظرفیت وزنی و هم ابعاد کارگیر بر اساس استاندارد های جهانی تولید شده است و همچنین در زمینه ساخت روتیتور ها با ابعاد و ظرفیت خاص طبق سفارش مشتری طراحی و ساخت اختصاصی در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام میگردد.

  3. سهیلی فرد گفت:

    با سلام، از اونجایی که فکر میکنم به دلیل بالا بودن وزن قطعات امکان خرابی در شل گردون زیاد است، خدمات پس از فروش شما چگونه انجام می شود؟

    • RSA.co گفت:

      با سلام بله همانطور که اشاره کردید، به دلیل بالا بودن وزن مخازن و حجیم بودن آن امکان آسیب و خرابی در حین بارگذاری قطعات بر روی گرداننده ها وجود دارد، گروه رهاورد سازه تمام دستگاه های خود را با ضمانت یک ساله تحویل مشتری می دهد و همچنین تعمیر، تامین و ساخت تمامی قطعات مصرفی دستگاه را در کمترین زمان ممکن برای مشتریان انجام می دهد.

  4. مینایی گفت:

    سلام قیمت مخزن گردون 70 تن خود تنظیم چقدره؟

    • RSA.co گفت:

      با سلام، برای اطلاع از قیمت روز دستگاه و مشخصات فنی دستگاه مخزن گردان می توانید با شماره های شرکت در قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و توسعه از آواندا